pátek 18. února 2005

Fakt jen vitamínky?

Nechci koucoura feťáka
Je to hrůza. Od momentu, co jsem doma načala kočičí vitamínky od ježíška, není s kocourem k vydržení. Neustále na mě útočí, když se blížím ke kuchyni (tam jsou ve skříňce lososový) nebo k pracovně (tam jsou zase sýrový) a chová se naprosto nemožně. Původně jsem si myslela, že je to proto, že má prázdnou misku. Když byla miska plná, tak proto, že mu obsah nechutná. Ale všechno je jinak. Naposledy, když na mě zaútočil v předsíni a na mojí výzvu, ať teda ukáže, co chce, vyrazil směr kuchyně, se nezarazil u misky. Došel až ke skříňce s vitamínama, naježil se a začal roztouženě vrnět a nechutně se klepat chtíčem ;) Fakt by mě zajímalo, co do toho dávaj. A jestli mu to opravdu jen tak moc chutná nebo je už vážně závislák. Rozhodně už teď je jasný, že každá moje výprava do pracovny a do kuchyně je následována chlupatou dělovou koulí, která to tak tak dobrzdí u skříně a odchod z inkriminovaných míst je provázen vzteklým kňouráním doplňovaným vzteklými skoky na lejtka (občas se i zakousne). Takže s vitamínkama je útrum. Dobaští co je a další se prostě nekoupěj. Nenechám se přece terorizovat kočkou.

8 komentářů:

  1. To je roztomile!!! :) Kdyby tohle tak chtela delat moje cica...Bohuzel pro ni jsou kocici vitaminy pod uroven ;(

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nechutné ;)))) On to dřív taky nežral. Teda nežral takový ty obyč ze zverimexu. Zato tyhle, pěkně drahý, v luxusním balení... někdy mám pocit, že začne panáčkovat.

    OdpovědětVymazat
  3. já mám doma taky docela luxusní od ježucha, ale kráva je vždycky jen voblíže a vyplivne, šatan je pak po ní dojíždí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to zajímavý, jak někomu to chutná a někomu ne. Ale stejně si myslím, že do toho dávaj něco, nevím co... třeba i do wihiskas taštiček. Úplně stejná konzerva mu nešmakuje zdaleka tolik, jako asit tak třikrát dražší taštička...

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak jsem byla 9000.

    OdpovědětVymazat
  6. kdybych si jen vzpomněla, jak se jmenuje ty bylina, po které jsou kočky ujeté...
    Laskavec? Možná...

    OdpovědětVymazat
  7. no, číslo je to hezké, nicméně když se trefíš na další tisíc, pozvu tě na pivo ;) ... ta bylina je tuším šanta... a Luciánovi stačí i jen papyrus. Ten, co jsem s velkou slávou sehnala v létě, zlikvidoval do listopadu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. no, číslo je to hezké, nicméně když se trefíš na další tisíc, pozvu tě na pivo ;) ... ta bylina je tuším šanta... a Luciánovi stačí i jen papyrus. Ten, co jsem s velkou slávou sehnala v létě, zlikvidoval do listopadu :-)

    OdpovědětVymazat