pondělí 7. února 2005

To se ti jednou vymstí

Dědeček už tenkrát tušil, že si jednoho dne rozbiju hubu.
Rozbila jsem si jen malíček, jak jsem v letu brzdila o výplň dveří. Zachytl se jen on a nápor neudržel. Mám ho děravej a naraženej k tomu. Asi jsem si ty tkaničky měla zavázat. Jenže jsem spěchala ven kouknout, jak se poprvé venčej štěňáci. A bylo pět pod nulou tak tam přece nebudu stát v bačkorách. Budu stát v pohorkách. Nezavázanejch, stejně nikde chodit nebudu. Jsem si asi myslela, že do chalupy mě přenesou :-) Chichich, škoda, že jste neviděli ten následnej tanec s klepáním ruky, s odstřikující krví, doprovázený hysterickým kvílením nadávek :-) Příště si ty tkaničky zastrčím do bot !!!!!

4 komentáře:

  1. ...nezavázaný tkaničky jsou prevít... já si kvůli nim zlámala ve Francii levou pařátu :o/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem dopadla ještě dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem dopadla ještě dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tím, žes cestou nepotkala schody ;o))

    OdpovědětVymazat