úterý 8. února 2005

Mám otlačenej zadek

šup šup šup... nevím, jestli byla divná ona nebo já, každopádně jedna z nás byla mimo rytmus.
Hurá, včera jsem se zase po letech (no dobře, po půl roce) dokopala na spinning. Vůbec jsem zvolila výbornou donucovací metodu - koupila jsem si permici. Před dvěma lety mě permice donutila odchodit téměř všech dvacet návštěv + něco před tím jsem platila jednotlivě. Jenže od tý doby jsem líná a od doby, co mám Boba jsem úplně nejlínější ;) No, ono to možná není jen Bobem. Co jsem skončila školu a definitivně sekla s plaváním ( na škole jsem aspoň od února chodila jednou týdně plavat, abych se na dubnovým akademickým mistrovství neutopila), tak jsem opravdu jen jednu zimu chodila na spinning a nic jinýho těch 7 let nedělala. S Bobem spolu tak dlouho nejsme ;) Chichichi, když se tak zamyslím, že jsem x let nic nedělala (pominu-li tak týden ročně na lyžích), a y let se mě držely stravovací návyky z doby, kdy jsem plavala skoro deset kiláků denně, musím říc, že jsem ještě docela laňka :-)))) A včera jsem určitě shodila aspoň čtyři kila ;) Ovšem na váhu jsem radši nelezla, nehodlám si kazit hezkej pocit.

Žádné komentáře:

Okomentovat