úterý 1. února 2005

Měkoň roku

Pojednání o nebláhém vlivu absitence na silné a otřelé jedince.
Tak se obávám, že v letošením ročníku Měkoně roku zvítězím já. Ještě teď tomu nechci věřit, ale je to tak. V pátek, na návštěvě u Finofilů jsem se opila. Na tom by nebylo nic tak divnýho, kdyby tam nepadly tři sedmičky pro čtyři lidi a to ještě více méně rovnoměrně rozdělený. Ať počítám jak počítám, víc jak šest deci jsem prostě vypít nemohla. Možná za to může Barčino (ne)slavné Salmiakki, ale do toho jsem fakt jen strčila jazyk. Jestli i jen tohle způsobilo mojí veselou opičku, pak tento nápoj označuju za zabijáka ;) Ale spíš za to může zanedbaný trénink :-) A možná věk ;) Holt je třeba se smířit s tím, že litr vína už do sebe beztrestně nenaleju, a každé další deci navíc bude krutě vykoupeno nehezkým ránem.

1 komentář:

  1. Hihi :) mne taky bylo opile. A citila jsem jisty zachvat soudrznosti s cizimi lidmi...
    Salmiakki rulez

    OdpovědětVymazat