pátek 4. února 2005

Rodina na výletě

Co byste jim řekli?
Ve středu jsem radostně dohopsala na úřad, nechala jsem si vyjet čísílko a začala se těšit na novej pas (ač mě mrzí, že jsem přišla o starej, protože v něm bylo kráááááásný razítko Gibraltaru a dvě arabský z Tangeru ;)). ¨ Když jsem se přiblížila k okýnku pasů, nadšení mě trochu přešlo. Cestou jsem totiž potakala asi šest lidí, co zrovna vyplňovali žádost na pas. Všichni měli zcela evidentně nižšší čisílka než já. Nu což, sednu si a vydržím. U okýnka zrovna seděla paní s manželem a dítětem. Chvíli tam něco řešili, podepisovali a pak.... pán odešel dát se vyfotit !!!! No dobře, fotografka byla o dvě přepážky vedle, ale i tak to trvalo minimálně pět minut. A paní vesele zatím švitořila s úřednicí. NEUVĚŘITELNÉÉÉÉÉÉÉÉ !!!! Dyk za tu dobu mohla odbýt alespoň jednoho dalšího frontovýho čekatele. Ještě že mě vysvobodilo otevření se druhého okýnka, ze kterého se ozvalo: "Je tu někdo pro hotový pas?" A ten někdo jsem byla já :-)

1 komentář:

  1. ...plánovanou "ztrátu" spousty razítek z pasu (ač nejsou zdaleka tak exotická), který se chystám vyměnit, jsem vyřešila barevnou kopírkou... doufám, že mě nikdo neobviní z padělání úředních listin ;o))

    OdpovědětVymazat