čtvrtek 24. února 2005

Je libo pilulku?

Krásné sny, zostřené vnímání, nechuť pracovat
No, dobře, ta nechuť pracovat určitě není z toho tramalu. Ale ten zbytek určitě. To mám za to, že jsem zapomněla, kam jsem zašoupla dva nový balíčky ibalginu. Kdybych byla bývala měla při ruce růžovou bobuli, bylo by mi dneska líp. Jenže růžová bobule je někde zašantročená a já měla včera bolehlav. A doma jen tramal, zbylej od tý oční operace. Aspoň vím, že v sobotu ráno po operaci jsem neomdlívala kvůli oku, ale kvůli tramalu. Dneska je mi totiž skoro úplně stejně, jen to oko mě nebolí. A příčina bolehlavu? Naprosto jasná - včerejší němčina. Tragédie, horor a děs ;) Ale zase mám o čem psát, jak mi včera radostně říkala Loar. Nechává to ve mně hlubokou stopu, vyvolává to vzpomínky na mládí a možná z toho stresu zhubnu. Paráda. Zrovna teď, při mém velkém životním výročí, je docela fajn cejtit se zase jako na gymplu, i když zrovna vzpomínky z jazykovejch hodin nepatřej k těm lepším. A abych řekla pravdu, radši bych, kdyby bolehlav u mně vyvolávaly divoký pařby, proflámovaný noci a protancovaný víkendy, místo němčiny.

1 komentář: