čtvrtek 10. února 2005

Ale já se ptám proč! Kde, ptám se kde :-)

Ja, nein, ja, nein. Ale když jste se učila tři roky, musíte něco umět.... Ach jo, jak se jen řekne před jedenácti lety?
Tak jsem zase jednou byla za blba. Tentokrát na Goethe institutu. Snaha všech mluvit na mě německy byla ubíjející. Sice jsem téměř všemu rozuměla, ovšem odpovědět jsem nezvládala. A když je někdo tak sdílný, jako já, je pro něj opradu utrpením muset mlčet ;) Prostě tragédie. Když k tomu připočtu, že jsem v kanclu zapolmněla papír s instrukcema na vystavení faktury pro zaměstnavatele, tudíž jsem si to celý zacálovala z kapsy, byl to KRACH ;)))) Nicméně po absolvování písemného testu a ústního "testu" (paní naštěstí včas pochopila, že to nemá cenu) a vystání třičtvrtěhodinové fronty k zápisu, jsem úspěšně zaplatila a v pondělí začínám !!!!! Jo, a skromně musím dodat, že přes všechny vyytrpěné hrůzy a nevyřčená slova, jim bylo líto dát mě do úplných začátečníků. Takže evidentně za blba budu i nadále :-))))

1 komentář:

  1. Ja jsem si na testech pripadala jak v tom starem filmu... Ja, nein, ja, nein, ja wohl, ich habe gesagt!!!

    OdpovědětVymazat