pondělí 21. února 2005

Už v tom zase lítám

S novou imádž do další desítky
Tak jsem včera zase čučela na superstar. Dokonce jsem i dvě smsky poslala. Obě padly na úrodnou půdu, páč oba adresáti postoupili ;) Víkend byl príma. Nic moc se nedělo, jen jsem v hlavě furt ladila víkend příští... Bob už se nemůže dočkat na pátek. Nedávno jsem mu totiž reprodukovala vtip o tom, že ženy by měly být jako bankovky a on se od té doby těší na den, kdy mě bude moc rozměnit za dvě mladší, aniž by z toho koukal tresný čin ;) V pátek na to dojde. Ve čtvrtek to oslavíme u rodičů vařením guláše na oslavu s fazolema. O víkendu to pak oslavím s fazolema gulášem ;) A sámo, že pivem, vínem a nedejbože i zpěvem (sakra, musím se pozeptat po kameře, doteď mě mrzí, že jsem loni nestihla nahrát píseň Jsi můj pán v podání skupiny Opilé fazole) Tak teď už jen - aby nikdo neonemocněl, nerozbilo se žádný auto, nespadla chalupa, neslezl sníh a nezamrzlo pivo a můžem vyrazit !!!!! Ehm ,a dala jsem se na to stáří ostříhat ;) mám báječně šikmou ofinu.

1 komentář:

  1. Jo, to bude mejdan.
    Beru foťák a mám tam i kameru.... se zvukem. Pokud bude mit nekdo notebook, muzeme to hned publikovat...

    OdpovědětVymazat