pátek 30. července 2004

Ty vole, ty vole, ty vole

můj poklidný život byl narušen.....
Tak jsme se právě vrátili z oběda a kolegyně zjistila, že jí v kabelce, kterou nechala v nezamčený kanceláři, chybí peněženka s dokladama. Druhá kolegyně, která na obědě nebyla, říkala, že tu chodil divný mladík. Vzápětí tahle kolegyně zjistila, že jí taky chybí peněženka. Byla totiž kouřit. Jímá mě hrůza ...já taky normálně s sebou kabelku nenosím. Dneska jsem jí měla proto, že na šatech nemám žádnou vhodnou kapsu..... Kurnik, v naší poklidné budově. Notabene ve třetím, nejklidnějším, patře. To si mám zamykat, i když jdu na záchod? Slečna recepční asi bude mít průšvih, páč nikoho cizího nemá nechat projít..... Prostě se choval suverénně. Ehm, omlouvám se za nepozitvní příspěvek v pozitivním měsíci, ale hnulo mi to žlučí. Howg.

Žádné komentáře:

Okomentovat