pondělí 19. července 2004

Poslušně hlásím,

že jsem zase tu.... ale fáááákt se mi dneska nechtělo. Jen ten net mi trouchu scházel.
Uf to byla dovča - nejkrásnější a zároveň nejhorší ze všech mých dovolených. Nejkrásnější proto, že byla první s Bobem a nejhorší kvůli počasí. První týden v Jeseníkách ušel, ale ten druhej v Krkonoších.... ve středu jsem málem dostala hysterickej záchvat, když, sotva jsme vylezli před barák, začalo zase pršet ( o osmnácti stupních se radši nezmiňuju). Aspoň díky za ten víkend !!!! :-) Jo, jinak jsme zvládli plagátí svatbu, pokřtění našeho volejbalovýho hřiště a taky jsem absolvovala 20 km na kole. Jako první vyjížďka od loňskýho léta to ušlo :-) ale asi budu muset jezdit víc, páč jsem si pořídila dres a cyklistický kalhoty. Vypadám v tom opravdu báječně sportovně :-)))) A taky se mi stala spousta vtipných i méně vtipných věcí, u kterých jsem si říkala, že je sem musím napsat, ale všechny jsem je zapomněla, takže přijdou, až si vzpomenu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat