středa 28. července 2004

Čičííííí, čičičííííí, ná čičik

Ještě že je dneska venku docela zima, jinak bych snad v tom šoku vyběhla polonahá.....
To bylo dneska probuzení.... Teda probuzení bylo fajn, dostala jsem pusinku na čumáček a ještě patnáct minut na dospání, ale ty se nekonaly. Začal mi totiž chybět kocour. Kde je? Obvykle na nás hupá do postele, nebo stojí u misky a dožaduje se žrádla. Koukali jsme i do zavřenejch pokojů. Nic. Asi utekl přes balkon k sousedům, doufám, že nespadl..... Následovaly akce: volání na balkoně, volání z pod balkonu na sousedovic balkony, prohlížení křoví pod balkonem, ještě jedno prohlížení bytu včetně všech skříní a zákoutí (včetně vystěhovaného bordelu), prohlížení křoví pod dalšíma balkonama, náhled do popelnic, po informaci pána vybírajícího popelnice obejití sousedního baráku. To vše za současného pořvávání "Lucí, čičííííííííííííííííííííííííí " Byl v křoví na druhé straně parkoviště. Hrozně se bál a nechtěl odtud vylézt. Jen plakal. Cestou domů ještě zdrhnul pod auto - nedala jsem se, zaklekla a vytáhla ho. V baráku to nabral ke stejným dveřím o patro níž, ale nakonec štastně dorazil domů. Lucián je vyděšenej, rozklepanej a má odřenou nohu. Já jsem vyděšená rozklepaná a aspoň o rok starší.

4 komentáře:

  1. leze mi mraz po zadech... hlavne, ze je doma!

    OdpovědětVymazat
  2. no, já to pořád ještě rozdejchávám...přeju ti, ať tohle nemusíš nikdy řešit

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, tohle úplně nechápu. U nás vždycky kocouři chodili ven (tedy vždy jsme měli jen jednoho). Byli pryč třeba pár dnů a pak se vrátili nažrat a zase šli. Sem tam se vrátil kocour pomlácený, potrhaný a tak podobně. To ho mamka vzala pod bundu a šla na veterinu. Pak už to brala flegmaticky, doma měla penicilinový prášek, tím mu zasypala rány a hotovo. Kocour byl spokojený, že je doma, že má žrádlo a za pár dní zase vypadnul.

    OdpovědětVymazat
  4. On Lucián na chalupě normálně venku běhá, ale v Praze bydlíme ve druhým patře, takže se nemá jak sám vrátit.... a taky se bojí lidí a aut. No, a když se dostane sám ven, znamená to, že spadnul a je otřesenej. Najednou se ocitl někde jinde a nemá šanci se vrátit.

    OdpovědětVymazat