úterý 20. července 2004

...a zlé pryč

Začalo to tak nevinně - "Potřebujeme větší postel"
Přece jen jedenapůl lůžko pro dva dospěláky je nic moc. Jenže do současného pokoje se větší postel nevejde. OKI, uděláme si vedle novou ložnici. Dáme vymalovat, položit koberec, koupíme postel a na závěr necháme udělat vestavěnou skříň. Hm, kvůli skříni je potřeba posunout vypínač, tak se udělá i elektrika, stejně je to v hrozným stavu. A když jeden pokoj, tak k němu i druhej, ať je aspoň kus hotovej celej. Ó mé naivní představy ! Posuneme nábytek doprostřed pokoje a pan elektrikář za jedno možná dvě odpoledne nastrká podél stěn lišty s kabelama... Včera všechny moje představy padly: "Lišty? To je lepší vysekat. Udělám i drát k lustru, jj, pak to teda i zazdím. Ale u toho se práší, chce to oba pokoje vystěhovat. Hm, mohlo by mi to trvat tak týden" Pomooooc, týden v půlce bytu s nábytkem z celýho ! Asi mě klepne. A mám neblahý tušení, že to nebude týden, ale dva, protože rovnou dáme vymalovat a položit nový koberce.... No nic, jdu shánět nějakýho malíře, podlaháře naštěstí máme. A taky jdu dumat, kam přesuneme všechny ty roztomilosti, kterejma jsou oba pokoje přecpaný.....

2 komentáře:

  1. 1/Polít benzínem a zapálit.
    nebo
    2/Vyhodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. jj, část toho poletí, ale nejvíc z toho zabíraj knihy, a zrovna moje nejoblíbenější :-)

    OdpovědětVymazat