pátek 23. července 2004

Čeština můj kobyl

By mě zajímalo, kdo to vymyslel
A taky by mě zajímalo, jestli to maj jen v tý reklamě, nebo to pod tím názvem i prodávaj: "Zlaté esíčka" Bob koukal na bednu a najednou začal vydávat podivný mručivý zvuk, po kterém následovala otázka, jak bych to řekla já. Koukala jsem na ten tvar jak z jara. Ale možná jsme s Bobem divní a zaspali jsme změnu pravidel...... Je to ten esíček ( bez esíčku) nebo ta esíčka (bez esíčky) ? Vždycky jsem si, inspirovaná španělštinou, říkala, že střední rod je zbytečný a jen mate :-))))

3 komentáře:

  1. Jsou to "ta" esíčka, a pokud by se výrobek jmenoval Zlatá esíčka, pak by bylo pro problému. Jenže ten výrobek se jmenuje Esíčka a Zlaté je produktová řada, která se přidává před název. Proto to zní tak divně. Prodávají se třeba Zlaté Koko, Zlaté Polomáčené, Zlaté Piškoty...

    OdpovědětVymazat
  2. díky za vysvětlení, ale nic to nemění na tom, že to zní děsivě :-)Jejich Zlaté řada mě fakt děsí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. neboj az prijde na Zlate *ouno, tak strach vyprcha a nabudes te prave jistoty, ze je vse jak ma biiiit .D

    OdpovědětVymazat