pátek 2. července 2004

Whiskas v želé, tři druhy drůbežího, žlutý

a je to tady, dneska ještě budu předstírat činnost, ale od zítra mám všechno na háku :-)
Jo, už je to tak. Odjíždíme na dovču. Zítra ráno ( prej v půl pátý) vyjíždíme směr Jeseníky, Bobova chalupa. Takový malý ráj na konci světa. Už se těším na lezení na skály, na sluníčko, na ležení v trávě, na výlet na kole a na grilovaného lososa. V pátek přihupáme do Prahy a v sobotu jdeme kamarádům na svatbu. No jo, holt jsme ve věku, kdy se kolem nás část kamarádů žení a část se rozvádí ;) stárnem.... Včera jsem si na tu svatbu koupila šaty, vůbec to není můj styl, ale je to přesně to, co jsem chtěla. Budu kóča ;) A taky jsem v sekáči koupila dětský dupačky a v Ikee vařečky a ještě koupím pánský trencle a vytvořím takovou tu šňůru, přes kterou ženich přenáší nevěstu :-) Nesmím zapomenout rejži. A pak pojedem na chaloupku naší rodiny...... a zase budem grilovat, chodit a jezdit po horách, válet se v trávě a trošku i pracovat.... Jen mám špatný svědomí vůči kocourovi...Bude muset od zítřka do pondělí vydržet doma sám. Fyzicky to zvládne, ale bude mu smutno, chůděti mýmu pruhovanýmu.....asi dostanu pěkně vynadáno, až se vrátím ;) Tak se tu mějte krásně ;) Možná, když se stane něco zajímavýho, tak znásilním Bobův noťas a napíšu sem, ale asi spíš si budem užívat klidu bez techniky Jo, a k tomu nadpisu - tuhle konzervu jsem dneska načala Luciánovi a moc mu chutnala, tak si to radši píšu ;)

3 komentáře:

  1. kdybys byla stejně praštěná jako my a pořídila mu pár kamarádů... :o)))))

    OdpovědětVymazat
  2. To by asi Bob nepřežil :-) a možná ani já ne.... a vůbec si nejsem jistá, esli by namyšlený kocour zvládl dalšího chlupáče :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ba dokonce by mohl být nakonec i rád.... My si kočky pořizovali (lépe řečeno kočky si pořizovaly nás) taky postupně... :o)
    A teď, když se zrovna nervou, tak se mají i docela rády :oD

    OdpovědětVymazat