středa 21. července 2004

Bílá? Vanilková? Zelená? Modrá?

už zase řeším, a to i v noci....už aby to bylo za náma
Obávám se, že teď budu nějaký čas dost nudná, protože jediný, co mám teď v hlavě, jsou dva rekonstruovaný pokoje. Ano, ano, ano, pořád řeším co a jak. Včera jsme slavnostně odnosili do kontejneru starý gauč a dvě křesla a dali rodičům ultimátum, ať si vyberou, co chtěj z ostatního nábytku, zbytek letí. V noci se mi zdá o žlutých a oranžových stěnách, toužím po zelených, ale vím, že se nehoděj. V duchu počítám šířku knihovny vybírám barvu koberce. Pomooooooc, ať už je konec :-))))))) V práci přemýšlím o přepravkách a krabicích a počítám, kolik knih se mi do čeho vejde. Odhaduju rozměry skříní a rozměry kuchyně, přemýšlím, jak dlouho může trvat vyklizení celého mého školního moudra ( jo, jo, co nemám v hlavě mám v sešitě pod postelí). Tak mi držte palce, ať nezblbnu. Doufám, že denšní "jedno" s fazolema mě hodí do normálu.

Žádné komentáře:

Okomentovat