pátek 23. července 2004

Všechno se spiklo

ještě že už je pátek !!!! Chudáci koberce :-)
Pračka po pěti letech a jedné opravě zase zlobí, lednice se po necelých dvou letech viditelně rozpadá ( a to jsem si myslela, že příštích dvacet let mám klid), termostatická baterie ve sprše po půl roce netermostatí ( já to věděla, že za ty prachy bude problém) a včera koupený nový botčky mě dřou :-) Jo, a jednou za čas mi od sousedů kape na hlavu, ale vždycky je to buď v sedm ráno nebo v jedenáct večer, takže to odložím na zítra a pak na to zapomenu. No, dobře, přestávám si stěžovat :-) Tohle jsou moje jediné problémy, takže se evidentně mám skvěle. A Lucián taky. O dovolené se mi v Semilech podařilo sehnat šáchor (měli dokonce dva druhy), takže kočka pruhovaná vesele okusuje mladé lístky a zvrací :-))) Já jsem ráda, že zvrací, protože to kočičky maj, jen nechápu, proč vždycky na koberec. Víc jak třetina bytu je lino a dlaždice, ale on musí na koberec. I když ho vidím, že se chystá a odnesu ho na lino, tak se jak bumerang vrátí na koberec. Mám utkvělý pocit, že kdyby v celém byttě byl jeden kobereček jak kapesník, tak si vybere tohle místo.... No co, v neděli koberce z obou pokojů letěj, tak mi to aspoň nebude líto.... Radši nemyslím na to, že dva týdny budou všude koberce nové :-)))) Jo, a héééč, mám odpoledne půl dne dovolený. Svištíme s Bobem do Znojma, do sklípku !!!! Jen nevím, esli to zvládnu - popíjet vínko a ještě dělat dojem na Bobovi kolegy, nadřízené a obchodní partnery :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat