středa 21. července 2004

Já se nepotím, já perspiruji

...a já nikdy neperspiruji :-)
Asi stárnu nebo fakt nevím. Odjakživa jsem se vyžívala v horku. Jsem teplomilný človíček a k tomu, abych se cítila dobře, potřebuju minimálně pětadvacet stupňů... No, uznávám, že když jsem začala zůstávat na léto v Praze, pochopila jsem, že mezi tropickým dnem na vesnici a tropickým dnem ve městě je rozdíl, ale pořád to bylo OK. Kurnik, proč letos to OK není? :-) Je mi vedro, vedro a vedro....teda dneska to ujde, ale včera jsem málem umřela. Taky jsem včera poprvý litovala, že jsem si loni nechala vypojit klimošku v kanceláři. Uáááááááá, já jí snad zase nechám spravit. No nic, ještě patnáct minut a jdu se trápit na angličtinu... tam klimoška funguje, tak doufám, že nenastydnu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat