pátek 30. července 2004

A jdeme dál....

tradáááááááááá
Chtěla bych napsat nějakou hlubokou myšlenku, nebo vtipnou příhodu nebo něco zajímavýho, ale nic mě nenapadá.... Splnil se mi můj sen - mám krásný poklidný život. Někdy tak přemýšlím, jestli se mi nestýská po proflámovanejch nocích, víkendech pod stanem, rockovejch fesťácích..... Možná trochu stýská, ale nejde to vrátit. Tak nějak to všechno zmizelo, jak tak stárnu :-) Nejdřív jsem si začala dávat pozor, co a kolik piju, potom jsem začala chodit domů v jednu a pak jsem si začala vybírat, kam půjdu. Nakonec jsem začala dělat řidiče..... Teď si s Bobem akce vybíráme hodně pečlivě a já jsem ráda. Žádná kocovina, o víkendu občas potkám i ráno, v práci neumírám svíjející se na židli. Prostě pohoda :-) Uf, no nic... to je fakt z toho, že při tomhle poklidném životě občas nasatanou situace, kdy není o čem psát :-)))) Jen ještě troška info: kocour se už vzpamatoval z toho pádu, jen první večer mě odmítal pustit z očí a když jsem se zavřela v koupelně, plakal za dveřma ( nějak nepochopil, že zmizel on nám a né my jemu).

1 komentář:

  1. asi ses uz stara sumec... to na me teprf leze puberta ...to se teprf vyraadim....

    OdpovědětVymazat