pátek 2. července 2004

Tik tak tik tak

už pomalu počítám minuty.... někde v počítači mám lektora a nevím o tom, snad mi tu nedělá moc bordel :-)
ještě dvě hodiny a tradá !!!!! Vzhůru vstříc nevšedním zážitkům !!! Moje první dovolená s Bobem... snad se nesežerem. Ještě jsem dneska zvládla chvíli i pracovat a hlavně jsem se proškolila. Úžasný !!!! Jen pokaždý, když něco hledám na intranetu, proklínám naše IT. Malé okýnko s klikátkem hledej, by se docela šiklo. Mejly s popisem, kde školení najdu, u mně jaksi záhadně mizí. Ale školení bylo príma - roztomilý chlapík ve firemních montérkách, helmičkou na hlavě (jen nevím, proč byla žlutá, firemní jsou modrý) v powerpointu ukazoval, kde jsou na mapě Kralupy a kde Litvínov :-) Pak nám povídal o tom, jaké se můžou stát havárie a co kdo při jaké havárii dělá ;) Třeba i to, jak houká siréna při poplachu. Jsem sice ráda, že teď rozeznám poplach II. stupně od poplachu III. stupně, ale doufám, že tuhle znalost fakt nebudu nikdy potřebovat. Závěrečný test o tom, jestli vím číslo na hasiče a komu hlásím, když se praštím, jsem zváldla. Jen mě zmátlo konečné hodnocení školení - jak se mi líbila forma, jak se mi líbilo podání informací, jestli byl test těžký a jak se mi líbil tutor.... Co je tutor, jsem se musela zeptat a i tak jsem to nepochopila. Kde je v počítači uložen lektor? No neva, třeba mi doma pomůže slovník cizích slov, moje velmi oblíbená kniha :-)))) tak čus bus, na dva týdny to tu usne

1 komentář:

  1. potrebovalbich vedet kde najdu zaverecne otazky pro rybare diky

    OdpovědětVymazat