čtvrtek 1. července 2004

Kurnik, tak kdo ho zabil?

skléroza, to je fakt na nic. Toho času, co to sebere
Slavnostně jsem minulý týden dočetla jednu knížku od Agáty a vytáhla jsem druhou, kterou už mám hodně dlouho rozečtenou. Záložku jsem našla někde uprostřed a začala jsem číst - sakra, to jsem už četla. Přeskočila jsem čtvrt knihy, ale kurnik, to jsem už taky četla. Za chvíli musí přijít místo, který jsem nečetla..... furt nic. Začínám mít utkvělý pocit, že jsem to před dvěma měsícema dočetla. Jen si nemůžu vzpomenout, kdo je vrah... Mám takové světlé chvilky, kdy se mi vybavuje kus následujícího děje, ale fakt si nejsem jistá :-)))) Ke všemu je to v angličtině, takže moje rychlé pátrání je maličko ztíženo, protože z anglických knih si sice pamatuju děj, ale nějak mi v hlavě neulpívají věty, že bych koukla na konec knihy a řekla: Ha, tak to už vím.... Asi to dočtu znova..... Agáta je v tomhle hrozná, snad všechny knížky, co jsem od ní potkala, jsem četla dvakrát, pokaždý jsem byla stejně napnutá a pokaždý stejně překvapená.... třetí čtení už je na nic, to už si to fakt pamatuju :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat