čtvrtek 1. července 2004

Sedm dětí Vodního Savce D.

aneb průvodce sexuálním životem VSD
Včerejší fazolový srazík Na půl cesty asi ani nebyl srazík ;) Perkele, my dva s Bobem, Pogo a dva pánové... Vypadalo to na totální krach, než Vodní Savec D. spustil svoje zážitky se ženama..... Vodní Savec D. je pán, vlastně od pohledu už skoro děda. Šedivý vlasy, šedivý vousy, opatrná chůze, věk něco přes šedesát. Ale dle všeho to býval velký čipera. A možná pořád ještě je. Nejmaldšímu dítěti je prý rok :-) Dostal nás historkama ze svého života. Začalo to dětma a když bylo dětí ve výčtu už trochu moc, na vysvětlení pokračoval výčet manželek (2), vážných bokovek (tipuju tak deset) a náhodných známostí (nepočítaně). K tomu byl popsán systém seznamování i místo schůzek.... "To jsme se prostě s Václavem sebrali a jeli do Krkonoš, správcová tý chaty nás znala, tak nás vždycky ubytovala....." Jestli Bob někdy přijde s tím, že někam jede s Václavem, asi pěkně zbystřím :-) Jinak jsme dopili víno, pivo i sodu, sežrali brambůrky a vydali se k domovu. Teda my s Bobem jsem se vydali k mému bráchovi na fotbal, tam Bob usnul, tak jsme fotbal vzdali a hupali domů. Jo, ty nový stanice metra jsou pěkný. Už jsem tam jela třikrát a pokaždý mě to rozněžní :-) Tak nějak mám radost, že jsem se toho dočkala, když už jsem se na to od svých deseti let těšila ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat