pátek 25. listopadu 2005

Vztekle

Cloumá to se mnou, asi za chvíli nakopnu nějakou nevinnou věc- zabít úředníky
Změnila jsem jméno. Už je docela načase změnit jméno i na řidičáku. Jenže ejhle - změnila jsem i oči. Teda nechala jsem si je od operovat. A v řidičáku píšou, že brýle nutné. A prý by mohl být průšvih - nehoda a já bez brýlí. Jo, chápu. Co ale nechápu, je akce, kterou kvůli tomu musím absolvovat. Akce začne v kongresový, kde si vyzvednu dvě lejstra. Na netu je sice vzor žádosti, ale pro originál si musím dojít. Jedno lejstro musí potvrdit můj obvoďák, takže musím k očaři, od něj k oboďákovi, potom někam, kde jsou jen od osmi do čtyř na správní řízení, který trvá tři hodiny a pak hurá na kongresovou. Všechny tyhle informace mám od kolegy, kterej to nedávno absolvoval z obrácenýho důvodu. Call centrum kongresový je sice fajn, ale jaksi se nevejdu s dotazem do žádný kolonky, operátora nemaj. Na informacích to nikdo nezvedá a paní vedoucí taky ne. Proč taky, když je pátek? Uf, to jsem se vytočila

2 komentáře:

  1. na ty kongresovy maji kazdy den mimo patku do osmi vecer... tak to treba stihnes tam zajet vecer a zeptat se... i kdyz - ja jsem tam jela, zeptala se, rekli mi co a jak a kdyz jsem tam nakonec prijela, bylo vsechno jinak... good luck ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to díky za podporu ;) kongresovka mě moc neničí, horší je to správní řízení kdoví kde a jen do čtyř, či kolika...

    OdpovědětVymazat