pondělí 14. listopadu 2005

Do boje!!!

Taky vás občas přepadne panická hrůza z vrásek? ;)
Jo, jednou za čas to u mě vypukne. Hrůza z toho, že už nevypadám na dvacet. Následuje cílený útok na a) dealera kosmetiky, b)drogerii, c)lékárnu, završený přemístěním nekřesťanský velkého obnosu peněz do cizí ruky výměnou za maličký kelímek čehosi, co mi určitě vylepší fazónu. Poslední útok byl na drogerii v tescu, kde jsem čapla za vcelku rozumnou cenu (když to srovnám s předchozím útokem na lékárnu s Vichy, tak skoro zadarmo) noční a denní krém od Nivey. Ovšem trošku jsem to vzala hupem. Doma jsem zjistila, že krém je od pětatřiceti výš. Prý budu za dva týdny vypadat na pětatřicet. POMOOOOOOOC !!!! :-DDDDD

3 komentáře:

  1. jéé, můžu si ho půjčit?

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš, že ostaršením získáš autoritu u studentů? :-D (hele, kde se píše ta elegantní vlnovka? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. cha chaaa, tak to nema chybu :-))
    ja onehda rozlozila kosmetizku, kdyz se mi snazila rozmasirovat neexistujici vrasky tim, ze jsem ji presvedcovala, ze si je pestuji, protoze se mi libej :) nechapala.... :)

    OdpovědětVymazat