středa 30. listopadu 2005

Plus mínus deset

Zase jsem se netrefila
Proč je jednou patnáct pětadvacet a jindy je patnáct pět? Minule jsem se na srazíku styděla, že jsem objednala málo místa a že si sedíme na klíně. Včera jsem se styděla, že jsem objednala hodně místa a že nás sedí pět u velikýho prázndýho stolu. A ještě jsme to v devět utli a šli bowlet. Nakonec se ukázalo, že deset boulečů na dvě dráhy je akurát, bohužel, rozlosování týmů bylo špatný, takže nakonec druhá grupa dvakrát zvítězila. Ovšem musím uznat, že Finofilka udělala od prvního hraní veliký pokrok. Nejen že už na kuželky házela koulí a né sebou, ale i se jí dařilo a sem tam i všech deset povalila. Bohužel, na pantera to bylo málo ( i když ve druhý hře tak nezářil) A jinak - krátká dráha, křivá dráha, občas i žlábkovaná koule sebrala kuželky, sem tam to postavilo jedenáct kuželek ( a taky je to počítalo), ale zase hezký sezení, křupky a docela fajn atmosféra. Prostě POHODA.

Žádné komentáře:

Okomentovat