středa 23. listopadu 2005

Výměna

Kolem dokola mi to nevyšlo
Tak jsem vyměnila letní za zimní. Zatím výměna proběhla jen u aut. Pežótek čeká na přesun do garáže a já se přesunuju rodičovským staronovým nissánkem. Je to taky příjemnej bobík. Bohužel letně-zimní výměna nebyla úplně dokonalá, páč jsem zimní auto dostala s letníma kolama. Takže došlo i na mně, která se kolegům smála, že se objednávaj do servisu, páč já prostě měním auta. Včera proběhla akce "Vytáhni z okolí co nejvíc informací" následovaná akcí "Udělej ze sebe v servisu blbce" a zakončená objednáním 4 disků a objednáním se na páteční třetí hodinu. Dneska ještě doobjednám pneu a bude. Takže momentálně jsem odborníkem na čísla napsaný na pneumatice a vím, jaký je rozdíl mezi 185x60 a 165x70 a taky, že je to R14 :-DDDD Za dva až tři dny tyhle nesmysly s radostí zapomenu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat