pondělí 7. listopadu 2005

Speciální talent

Hledáte někoho, kdo vám blbě nahraje film? Neváhejte a zavolejte !
Tak jo, jsem kus blbce. To, že jsem ve středu nahrála vyvolený na primě, místo filmu na nově, to Bob ještě skousnul, ale když jsme včera dokoukávali Armagedon a mně chybělo posledních deset minut, měli jsme doma tichou domácnost.....To mi připomíná, že jsem doma nechala tu kazetu z půjčovny, co jsem jela včera honem ještě půjčit, ať se dovím, jak to dopadlo ;) No nic, vrátím ji později..... Jinak to byl poklidný víkend. Mám hotovou polovinu vánočního úklidu - a mám od oken na půl roku klid ;) Kočičák dostal novej záchůdek, kterej briskně pokřtil - když jsem pak hledala hrudku, zjistila jsem, že je velikosti vlašskýho ořechu a že ta pruhovaná příšera to fakt šla jen zkusit ;) Definitivně jsem zjistila, že kočičák umí otevřít odpadkovej koš. Přiměly ho k tomu kosti od kuřete.... nakonec jsem je musela z koše vytáhnout a strčit mu je do misky, jinak by nám mezi odpadky snad zahučel. Taky to vypadá, že Garfield hned tak bejt nepřestane, protože v sobotu v noci stáhnul ze stolu igeliťák s vitamínkama a jedny načatý sežral skoro celý - maximální dávka 6 tablet, březí a kojící kočky až dvojnásobek. Tuším, že jich měl tak dvacet. A teda nechci nic zakřiknout, ale dneska si jdeme popovídat do banky.....

3 komentáře:

  1. jestli on nebude březí...

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak mu vyřiď, že na konci je to asi takhle:
    Snoubenec: Ne, já tady umřu!
    Otec: Ne, já tady umřu!
    Snoubenec: Tak já teda du.
    Otec: odpaluje nálož a umírá
    pláčpláčpláčpláčpláčpláčpláčpláč

    OdpovědětVymazat
  3. to Helena: jo jo, přesně tak to bylo ;) byla jsem si to půjčit, páč mi to Bob nechtěl dovyprávět ;)

    OdpovědětVymazat