středa 16. listopadu 2005

Koně

Ještě dvě hodiny, snad to zvládnu
Ten kluk je vážně debil. Fakt. Je na nejlepší cestě mi ježdění na koni otrávit. Naštěstí včera jsem měla hodinu se dvěma holčinama, co jsou na tom mnohem líp než já a tak si většinu jízlivosti vystřílel na ně. Ačkoli i já jsem si vybrala svých deset minut ponížení. První část hned na začátku, kdy mi, aniž jsem stihla vzít otěže pořádně do ruky, sdělil, že je držím blbě a uvázal mi na nich uzel. Druhou úplně na konci, kdy ke mě měl přednášku o tom, jak si lidi myslej, že uměj jezdit a při tom se držej sedla. Argument, že mám ruce na sedle položený proto, že jinak tahám koně u huby při vysedání a on sám mi to doporučil, byl zbytečnej. Prostě jsem debil a kdybych šla na ložn a měla vysedávat s rukama v bok, tak to nezvládnu.... fakt vůl. (ehm, tím nechci říc, že jsem skvělý jezdec, ale zrovna vysedávání bez držení jsme opravdu hodně trénovali a vím, že to zvládnu) No, a pak už jsem jen zbytek hodiny koukala, jak dělá blbce z jiných. Jak kecá o nohách do O a do X, jak má přednášku o dýlce třmenů. Dokonce se pak předváděl na koni a z holčiny, co stála na zemi, dělal opravdu troubu..... Upřímně to bylo mnohem příjemnější, než když dělá blbce ze mě, a chuť přetáhnout ho bičem byla mnohem menší, ale i tak přetrvává....

Žádné komentáře:

Okomentovat