pátek 25. listopadu 2005

Kola, kolečka

Den D - tak takhle to vypadá
Tak nevím, jestli včerejší den zařadit do kategorie Debil, nebo Fajn, páč v 17:30 nastal obrovský zlom :-)))) K bodu D: ráno jsem nemohla sehnat kola, u bankomatu jsem zapomněla PIN ( už ho snad vím), v bance byla fronta, peníze mi nedaj bez změny občanky u účtu, další fronta, zácpa ve městě.... Nebejt v bance lidi, tak jsem si krásně poplakala. K bodu F: kola jsem sehnala, po drobných potížích jsem i ten servis našla, kola jsou nový a stály jen litr (jedno), na koně jsem sice přijela pozdě, ale nemusela jsem sedlat, takže to vyšlo akurát, slečna cvičitelka byla absolutně skvělá a mít jí od začátku, tak dneska jezdím jak kozák, v IKEA jsem koupila poličku, co jsem chtěla a dokonce i ve správný barvě ( v plánu bylo natírání ;))) A dneska? bolí mě zub (už dlouho), zubařka je doma těhotná (asi na dlouho), druhá zubařka tam není, matka nezvedá telefon a otec chce toho hajzla plechovýho na praní spravit a odvézt na chalupu. Jdu shánět opraváře ;) Rybo, hlavně žádnej stres. Klid, klid, klid....opravář neuteče ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat