úterý 22. listopadu 2005

Další za mnou

přezouvám, převlíkám, blbnu na kvadrát aneb chce to spacák nebo stačí žďárák?
A je to tady. Tušila jsem, že ta pohoda nebude trvat věčně. Z neznámýho důvodu jsem od rána napnutá jak kšandy. Jen kdybych věděla proč. Jsem ve stresu, nic nezvládám a dokonce jsem na poradě nemohla zapsat slovíčko yield. Prostě jsem si nemohla vzpomenout, jak se píše. Včera jsem si zase nemohla vzpomenout, jak se německy řekne včera. Na němčině si nemůžu vzpomenout často na slovíčka, ale včera je docela dost blbý na to, aby ho člověk zapomněl....Ještě že spolužačka měla včera podobný problém a co chvíli nahlas sebe i mně uklidňovala prohlášením, že je to dobrý, kolem mluvěj německy. Bohužel, to bylo to jediný, co jsme z okolního hovoru zvládly zachytit. Nic moc. Jsem si teď vzpomněla, že ani nevím, jestli jsem se chlubila tím, že jsem dostala z písemky jedničku !!!! První jedničku po sedmi letech, co jsem ze školy. A asi taky první jedničku z němčiny v životě :-DDDD Jsem na sebe hrdá! Jo, a proč jsem nervózní? Páč už tři týdny domlouvám srazík na příští úterý, ale teprve včera jsem na ten bowling volala. A samozřejmě mají plno. Tak jsem to dohodla jinde. Jen nevím, jak to dopadne. A taky jsem objednávala kola na maminčino auto, a potřebuju sehnat levný pneumatiky a dát oblečení ke švadleně a vyměnit řidičák a jméno u zdravotní pojišťovny a sehnat jedlový chvojí a umýt kuchyň, sehnat kontak na kemp v parku Hluhluwe a ubytování v Durbanu a zjistit, jak moc je v lednu v noci v Dračích horách zima. Jo, taky musím napsat zápis z dnešní, výjimečně né nablblý, porady. No, hezkej seznam jsem si vytvořila. Tak jdu odškrtávat políčka. Nevíte, jak je v lednu v Dračích horách v noci? :-D

1 komentář:

  1. Pro mne urcite na spacak. Nebo aspon teply pradlo :-D Ja mrznu i v parnem lete. I kdyz ty mas ten prenosny ohrivac... :o)

    Vcera si prozmenu na madarstine nemohla vzpomenout, jak se rekne zapomenout. Takovy dulezity slovicko!

    OdpovědětVymazat