pátek 11. listopadu 2005

Agresivně

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Toho pána od koní asi příště šlehnu bičem. Co chvíli mi tvrdí něco jinýho a není línej chodit mému koni za zadkem, kroutit mi nohou a rozvíjet teorie, že nepoužít bič v mém případě, je jako kdyby truhlář chtěl udělat něco jen dlátem místo aby použil kdoví co. Nějak jsem to přirovnání nepochopila. Nějak jsem se snažila jeho kecy ignorovat, ale i tak jsem nebyla daleko tomu, abych mu jednu napálila. Tím bičem, co jsem nechtěla použít na koně. Byl krásně dlouhej, s třásní na konci - ten bič ,samozřejmě. Víte, že koně otáčíme stehnama, protože stehna máme na páteři koně ? A holeň nekončí u nártu, jak jsem si naivně myslela já, ale u kotníku? A do koně kopu patama proto, že mám vytočený špičky ke koni (asi mám tlapku do O). Hodina na ho.no. Nebavila mě, chtělo se mi brečet a cokoli jsem až do včera s koněm zvládala jsem při snaze držet se jeho pravidel nezvládla. Ke všemu jsem vždycky jediná, do koho se takhle obouvá, ač si nemyslím, že na hodině bych byla nějak výrazně nejhorší. Ale co, snad bude příště líp. Jo, a nevíte, proč někdo, kdo si jde na benzínku koupit cigára, zastaví u stojanu? A taky jsem zjistila, že autíčko se na zimu nějak rozbumbalo. Budu tomu muset udělat přítž. Deset litrů na sto je i dost, co?

Žádné komentáře:

Okomentovat