středa 23. listopadu 2005

A má to za sebou

Ta pračka mě nenávidí
Ta pračka mě nenávidí. Teda nenáviděla, budiž jí peklo lehký, potvoře. Nenáviděla mě už od začátku. Hned po rozbalení se měnil hladinoměr, za dva roky přestala vypínat napouštění, ač rozchodit to napodruhý šlo. Dva roky jsem to vydržela a pak jí nechala rázně domluvit opravařem. Teď, po dalších dvou letech začala zase plašit. Ze začátku stačila domluva zatřesením ( už jste někdy třásli plnou pračkou? ;)))), ovšem tahle metoda přestávala stačit. O víkendu nechtěla ždímat. Včera mě to přestalo bavit a k ráznému zatřesení jsem přidala hysterický vzteklý kopanec někam do pravého dolního rohu přední desky ;) Otevřely se dvířka a začala se valit hora vody. Přibouchla jsem a zjistila, že dvířka nedržej, páč se zlomil zavírací zobáček. Bez zabouchnutejch dvířek nejde spustit pračka, tudíž ani čepradlo....Bob se stoickým klidem, já s hysterickými výkřiky (ty šmejde, krávo železná a hajzle), jsme pochytali vodu do kýble a umyvadla, vytřeli a zbytek vody vylili skleničkou a vypustili přes filtr. Hajzl je připravená na odchod do věčných lovišť, pokud teda otec neprojeví zájem a nenechá si jí spravit na chalupu ;) Včera jsem chtěla mejt vánočně kuchyň, na linku a obkladačky nedošlo, zato podlaha je vymydlená dokonale - Arielem na bílý prádlo :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat