čtvrtek 24. listopadu 2005

Čert aby to spral

aneb jak snadno a rychle vystresovat sám sebe
Baba jedna, taky mi to mohla zavolat už včera. Dneska volám do pneuservisu, že zítra u nich koupím nejen disky, ale i pneu a dovím se, že ty disky nesehnali.... Nejdřív jsem si řekla, tak co, převlíknou se elektrony, ale otec zavelel, že elektronů je škoda a že chce disky. Dvě hodiny jsem hledala prodejce, servisy, bazary, abych se dověděla, že originály nejsou skladem a stojí 2500, že je mají skladem, ale sklad je v ČB, takže budou v pondělí (jsem zapomněla napsat, že jsem už tři dny objednaná na zítra na přezutí), další měli sklad v Příbrami. Dalším mi je na zítra objednají a namontují a obují, ale musím tam dneska přivézt zálohu ( ani nevím, kde bych to v tý prdelce hledala) Nakonec mě zachránil kolega. Je to neuvěřitelný, ale kousek odtud je bazar ojetých kol, takže : Je to nejlevnější, je to okamžitě a je to při cestě. Jo, jaký máte zkušenosti s Klebrama? nejsou polarisky lepší? a nebo něci jinýho za rozumnou cenu?

2 komentáře:

  1. Holka, holka do ceho ses to pustila? no teda klobouk dolu, mas muj uprimny obdiv, tohle u nas doma proste musi zajistit chlap a to si ne ze bych byla nejaka pipina ale prece jen mi to prijde na muj zensky mozek moc:o))

    OdpovědětVymazat
  2. No, bohužel, s tím autem jezdím já a nemůžu ho nikomu na dva dny dát, ať se postará ;) a taky jsem jediná, kdo má aspoŇ trochu času...

    OdpovědětVymazat