středa 2. listopadu 2005

Nedostačivě

Myšlenky mám krásný, ale nefungujou.
Jejky, já to tak krásně vymyslela, abych s tím neměla tolik práce. A ono ejhle, nefunguje to. Takže teď počítač počítá jak divej ;) Já nemám úkol na němčinu, zanedbávám blogy, i ten svůj a počítám a počítám a počítám.... Včera jsem na koni měla poprvé pocit, že se to i naučím. Dokonce jsem měnilal i koně, se slovy, že si mám vzít toho línějšího, že jsem ráznější :) A večer na mně padl smutek, takovej podivnej. Brečela jsem, že brácha nechal pejskovou rozcupovat jednu z našich plyšových opic z dětství. Ke všemu tu, která byla víc moje. Nechápu to. Je to už dýl, ale já to zjistila před týdnem a včera jsem to obrečela... utišil mě až Bob a jeho náruč. Vůbec je nějaký divný období. Jsem naměkko, všechno si moc beru a kurnik už abychom byli v africe, v teple, u slonů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat