pondělí 28. listopadu 2005

Jsem zasvěcená

Stejně je to krásný, že se každýmu líbí někdo jinej....
Včera mě Finofilka a Loar vytáhly na koncert jejich oblíbený Bretoňský kapely. Stejně jako já se nechal nachytat i Akkon. A řekla bych, že ani on nelitoval. Já tam teda šla mimojíné i zhodnotit Oblíbence děvčat. A řeknu vám, že kdbych si měla favorita vybírat já, koukám po úplně někom jiným. Dokonce mladík, označný za nejméně hezkého by byl před jejich idolem ;) Ale to se tak stane. Mimochodem, když jsem tak sledovala svýho favorita, došlo mi, že je to celej Bob ;) Ovšem Oblíbenec je oblíbenec evidentě žen všech věků, národností a vyznání. Proti nám u zdi seděla taková né nejmladší rozměrnější paní, která Oblíbence sledovala s přivřenýma očima a co chvíli jsem měla strach, že se samým blahem rozpustí. A nebo udělá. Jo, před koncertem jsem byla se známou a její holčičkou rozvěcet na staromáku strom....uha uha, nic jsme neslyšely, pak se odpočítalo, bliklo to, blikalo to a pak jsem zaslechla něco o tom, že dohrála Tichá noc. A tak nám začaly vánoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat