čtvrtek 13. října 2005

Zbožňuju komorní akce

aneb víno, smsky, rozebranej telefon, škeble, cigarety a jiný sprosťárny
Ták, dneska jsem chtěla konečně psát o němčině. Ale němčina po včerejším večeru zůstala zatíněna jednou komorní akcičkou se čtyřma šílencema. Když jsem dorazila, vypadalo to, že někteří se už sbírají domů. Ovšem charizma mé osobnosti zapůsobilo natolik, že nejen nikdo neodešel, ale jediný mužský člen si dokonoce objednal víno !!!! Je zajímavý sledovat, jak se mění pobavený výraz člověka, sledujícho ostatní, jak v jeho mobilu smolí lascivní sms a komusi jí posílají, při zjištění, že komusi = potencionálnímu tchánovi. Další změna výrazu nastala poté, co následovala odvolávací a zachraňovací akce, aby se vzápětí ukázalo, že tchán nic nedostal a inkriminovaná sms byla poslána na blog :-DDD (nějak jsem jí tam ale nenašla) Taky jsem se dověděla, že kuřák je ten, kdo si kupuje cigarety. Holky měly hroznou chuť kouřit. Kuřákem jsem se stala já. Vykouření se dočkaly asi čtyři cigarety. Dvě byly vyhořeny (ta vod móře to držela ja když chce solit;))) a jedna propíchána párátkem. Škoda jim něco kupovat :-))) Rozebraná 3310ka není zrovna fešák. Bez zadního krytu jí jen táhlo na záda, ale bez baterky, předního krytu, tlačítek a simky je to fakt ubožátko. Ehm, taky se ukázalo, že jsem naprosto nepoužitelná do tajnejch akcí, protože nenápadné předávání a přebírání předmětů fakt není moje silná stránka. Jediná opravdu rozumná věc byla debata o rozdílu mezi mušlí a škeblí. Zrovna když jsem se rozparádila a moje argumenty dostaly váhu, sdělily mi dvě zeměpisářky, že hlíva ústřičná je houba, čímž mě pěkně nakrkly. S hlívou jsem to mohla vyhrát :-) Bože, já bych spala, až bych brečela. Jo, a díky za film, doufám, už se na něj těším. Salmiakki bude jindy.

2 komentáře:

  1. vyhořelá - nevyhořená, smrdím jak trafikant z přesvědčení... ač jsem se probudila svěží, jakmile jsem si nepředloženě oblékla tričko ze včera, sedla na mne kocovina...

    takže jsem na to přišla, kocovina není z chlastu, je to ze zahulenýho oblečení...

    OdpovědětVymazat
  2. No, něco na tý teorii bude ;) taky se mi ráno zamotala hlava, když jsem čuchla ke včerejšímu tričku :-D

    OdpovědětVymazat