pátek 14. října 2005

Hlídací kocour

Už zase nejde internet, já už zase usínám i ve stoje a včera jsem se hrooozně nasmála, páč Kolouši nemaj chybu :-)
Aspoň teda první polovina koloušků nemá chybu. Víc jsem zatím nedokoukala. Ale rozhodně to v nejblížších dnech skouknu celý !!!! Perkele mám pravdu, tenhle film je škokda nechat v trezoru !!!!! Internet mě štve. Hlavně proto, že od léta ve firmě vylepšili filtry, takže běžej celej den. Tudíž na fazole se nedostanu, i kdybych si o dvě hodiny přivstala.... a zrovna teď nastal čas vyhlásit vánoční svařák a na diskuzi jsem hodila anketní otázku ohledně termínu. Holt si tam každej může napsat co chce, já to svolám podle sebe :-DDDD Zajímavý je, že kdykoli nejde internet, nefunguje taky telefon oné firmy....túdúdúúúú volané číslo neexistuje túdúdúúúúú Z toho jsem usoudila, že problém není u nás, ale u nich a tak to radši vypli. Přece si nenechaj nadávat ;) A kocour? Kocour je brouček. Hlídací. Takovej hlídací detektor ;) Máme totiž rozbitý dveře od bytu. Nejdou zavřít. Křupl zobáček ;) Prostě a jednoduše - když se chce zavřít, musí se zamknout. Je to obrovská výhoda, protože máme špajz na chodbě a já si nemůžu omylem zabouchnout. Je to obrovská nevýhoda, protože máme špajz na chodbě a já pak zapomínám zamknout ;) Včera jsem si dveře omylem nezabouchla, ale taky jsem je zapomněla zamknout. Po čtvrt hodině dřepění u televize jsem zjistila, že kocour sedí u dveří a upřeně civí. Dveře byly otevřený. Zamkla se a zblblá z detektivek jsem šla prohlídnout byt, jestli se mi tam nevplížil vrah. Pak mi došlo, že je to blbost, od toho je kočičí detektor ;) Kdyby se kdokoli jen přiblížil, kocour se zlověstně vyděšeným vrčením a přičaplým zadkem by zalezl pod postel :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat