pondělí 10. října 2005

A budu Ynteligentní

zlepším si slovní zásobu, naučím se používat cizí slova, pochopím, co je silný příběh a budu spisovavtelem !!!!! A nebo budu věštit z koule, to by mi taky mohlo jít....
V pátek mě ve schránce čekalo překvapení. Papírek, že mám na poště cenný balík. Jediný, na co jsem si vzpomněla, byla nablblá soutěž v Bille, tak jsem otevřela net a zjistila, že jsem nic nevyhrála. Takže celá zvědavá jsem vyrazila na procházkou na poštu.... Jak jsem jen mohla zapomenout na to, že mám objednáno dvacet čtyři knih? No, evidentně, mohla. Sice jich zatím dorazilo jen dvanáct, ale i tak jsem si na to měla vzít auto :-))) Trošku jsem se prohla. Ale knížky jsou super. Řekla bych, že Lidovky to vzaly za správný konec a alespoň mně se trefily do vkusu. A jinak? Jinak jsem slaměná vdova. Bob brouzdá pod plachtama na Jadranu ;) A já popíjím s Finofilama víno, čučím na chalupě na místní fotbal, chlubím se kámoškám svatebníma fotkama a děsím kocoura alarmem od auta...Ale mě opravdu nenapadlo, že když nechám u baráku stát auto bez střechy, že si tam kocour přijde lehnout :-DDDD A taky jsem našla občanku. Už ve středu, když jsem si žádala o novou, jsem věděla, že okamžik nalezení se blíží. A včera nadešel. Nadešel neočekávaně při mytí auta. Když jsem se soukala na zadní sedačku, abych umyla ten zničenej igelit, co kdysi sloužil jako okno, vypadla na mě ze se dačky řidiče. Kurnik, já to auto prohlížela třikrát, prošmatala jsem kde co, posouvala sedačkama třikrát tam a třikrát zpátky, prošmatala potahy, podpotahy, nadpotahy.....jen jsem prostě řidičovu sedačku ani jednou nesklopila. KUWA. A to je vše, co k tomu můžu dodat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat