pátek 14. října 2005

Gramaticky nedramaticky

nebo spíš dramaticky negramaticky? Tak kurnik, jak psát správně nespisovně?
Je to pět minut, co jsem se na netu rozčílila, že někdo píše hrubice. Dělají ty samé chyby pořád a mně to vadí na oči. Mám je z toho červený. Jenže - když se je snažím opravit, zjišťuju, že nemám argument, protože i moje verze není správná. Tak a co s tím? Vadí mi: "To je od nich milí" protože já bych napsala milý ;) ale sákriš, to je přece taky špatně další věta byla: "Boleli mě kukadla", páč já bych napsala bolely, ale jsme tam kde jsme byli - to je taky kurnik špatně. Ale přece nebudeme četovat ve větách: Bolela mě kukadla. Bylo to od nich nemilé :-))))

2 komentáře:

  1. mě taky bolí do očiček... btw já bych napsala "sákryš" ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. hm, mě tam přijde lepší měkký ;) ale zdůvodnit to fakt neumím :-DDD leda tím, že to opravdu není český slovo :-DDD

    OdpovědětVymazat