pátek 21. října 2005

Dotýká se sněhu

Na to, že jsem představení vybírala podle data, tak jsem se hodně trefila :-)
Tuším, že celý název zní I přes přísný zákaz dotýká se sněhu a napsal to pan Antonín Procházka a je to prostě a jednoduše vtipný. Hodně vtipný, ač zápletka je trošku hnaná do absurdna, nebo možná právě proto. Žena, která má muže ve vězení, její milenec, paní domácí zamilovaná do milence, manžel propuštěný o pár let dřív, policajt s předplatným na filharmonii, dajaká kurátorka pro propuštěné vězně, to vše ve výborným obsazením v divadle Pod Palmovkou, vykouzlilo mně a kamarádce široký úsměv a občas nás donutilo vydávat podivný hýkavý zvuky. Prostě je to krásná blbinka a mně se to mooooc líbilo. Vřele doporučuju. Ehm, tohle jsem k tomu našla na netu: Hlavním hrdinou hry je muž středního věku Eda, který se vrací z vězení a pomalu se učí žít v současné společnosti. V průběhu hry hledá nejen cestu do života, ale i svou sexuální orientaci. Dochází zde tak k mnoha komickýcm zápletkám........(našla jsem to tady)

1 komentář: