pondělí 31. října 2005

Výš jen výš

A vývrtka a další a další a bum na nos
Uááá, takhle nádhernej podzim jsem si ani nedovedla představit. Teplo jak v létě, jen všude kolem je všechno žlutý a červený..... i náš drak je žlutej a červenej, a taky zelenej, modrej a černej a vůbec je to fešák. Jen to s ním není jednoduchý.... má tendence vývrtkovat a žuchat na nos. Ovšem Bob za necelé dvě hodinky draka ovládnul a zvládal s ním báječně akrobatit. Já ho po pár pokusech zvládala udržet ve vzduchu rovně a i pár piruet se mi povedlo ( no jo no, byly omylem, ale to se taky počítá). Taky se jezdilo na Máně, procházelo se, pracovalo se a hodně papalo :-) A nebejt manželské "výměny názorů" na konci, byl by to jeden z nejbáječnějších víkendů... no, takhle na něj asi radši rchyle zapomenu, protože nemluvit dvě hodiny v autě je pro někoho jako já dost frustrující záležitost ;) Jo, a pak mi udělala radost slečna bleděmodrá, když prošla dveřma VEN ;)

4 komentáře:

  1. Nebýt ukradeného telefonu v pátek, byl to taky báječný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarjá, kdo ukradl tu tvojí šunku? ;))))

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou to nebyla žádná šunka, tak skvělý kryt nikdo nemá!

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak teď už má :-D

    OdpovědětVymazat