pondělí 3. října 2005

V poklidu

Poklidný marodný víkend u televize. Jednou za čas je to potřeba.
Víkend byl fajn. Teda pominu-li, že Bobovi nebylo dvakrát nejlíp a rýma s ním pěkně cvičila. Ale sobotní výlet po Štěchovicích a Choceradech zvládl a včera byl den prostě hajací, tak se hajalo. Takže víkendový postřehy budou tentorkát televizní - nadchala mě Prima i Čétéčko, a to hnend třema filmy. V pátek jsem se za bříško popadala u filmu Přes palubu, v sobotu u Taxi ( Bob už mi to dloooouho sliboval sehnat) a neděli jsem si fňukla u Lvice Elsy (ještě že máme doma jen kocoura). A pak jsem se taky nasmála při vyjádření pana trenéra Hřebíka - prej neví, co by měl udělat, aby ho fanoušci začali brát.....Jako fanoušek můžu říc jediný - měli by začít vyhrávat :-DDDD Jo, a málem bych zapomněla na to hlaví - když to všechno dobře půjde, tak od května budeme mít s Bobem důležitou funkci: Budeme teta a strejda !!!!!

1 komentář: