neděle 9. října 2005

VV

Upřímný nebo Pohodář?
Hm, nechtěla jsem se k tomu vyjadřovat, ač jsem se chytla na vějičku a skoro od začátku na to čumím. Ale dneska se k VyVoleným vyjádřit musím ;) Čtu si diskuzko o tom, kdo vypad a proč. Já osobně jsem včera poprvé poslala hlasy. Poprvé mě duel opravdu zajímal a poprvé mám chuť někoho hájit. Michal ! Jo, poslala jsem hlasy jemu. Líbí se mi. Líbí se mi jeho úsměv. Na rozdíl od jeho odpůrců ho nepovažuju za neupřímný alébrž za nesmělý a stydlivý. Líbí se mi jeho názory na ostatní - asi proto, že se s ním v mnohém shodnu. Líbilo se mi, jak se stydlivě vyjadřoval k holicí akci, jak se dal slyšet, že by si nechal líbit, kdyby se k němu do postele vrhala Kačenka. Nemyslím si, že by lezl do zadku Vladkovi a už vůbec nesouhlasím s tím, že lezl do zadku Kačence, aby nebyla proti němu. Spíš si myslím, že se mu Katka opravdu líbí a polehounku to na ní zkouší ;) A hlavně- i kdyby jeho úsměv byl hraný a jeho kamarádíčkování vypočítané, je to prostě hra a hraje to dobře ! Je mi jedno, jaký je v civilu, ať udělal co udělal, ať komu dluží co dluží, prostě mně baví. A Saša? Toho bych si, nebýt Moniky a "dýchánků" pod peřinou, ani nevšimla. Asi se nedívám moc pozorně, protože jsem si mockrát nevšimla jeho bavičství a kdykoli jsem si ho všimla, působilo to na mně trapně. Poslední kapka byla to, co předvedl na cestě z vily a při vstupu do studia. Uf, tohle fakt nemám ráda.... a taky - měla jsem pocit, že ať se stane komukoli cokoli, nikdy se za nikoho nepostaví, nikdy nikomu nepomůže, i kdyby byl tisíckrát přesvědčenej, že je v právu. A to mi opravdu vadí.... Ták, a Moniky je mi líto ;) Sice věděla, do čeho jde, ale neznám moc holek, který by se nezamilovaly do chlapa, se kterým spěj, i když tisíckrát vědí, že je to k ničemu :-))))

4 komentáře:

  1. i když jsem se právě tohoto duelu bála. Nemyslím si, že Michal dostal tolik hlasů kvůli "kamarádství" s Vladem. Kdepak. Češi jsou celkem spravedliví, když jde o druhý a já věřím, že kdyby si Saša vybral kohokoli jiného...vrátil by se. Michal nemohl vypadnout, protože lidi viděli, že on byl falešně obviněn Wendy a tudíž - tu radost by VV neudělali. Navíc, Michal nikdy nikomu neublížil, nepomlouval, neryl.A říkáš to správně..co dělal venku je fuk. Teď je ve vile a teď se hraje. A Michal hraje fér.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, musíme si to příznat, Michal je prostě hezčí... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Viď? Já nechápu, jak Alexandr mohl vyhrát nějakou soutěž sympatie...

    OdpovědětVymazat
  4. dlouho jsem te necetla, tak to ted beru nekolik dnu zpatky ac uz to neni moc aktualni ale ejchuchu juchuchu souhlasim presne s tvym narozem na Michal, je muj favorit a taky jsem mu venovala sms:-))a mona?te mel nekdo otevrit oci uz driv a ne ji ted utesovat, taky mi ji je lito ale sasa za to fakt nestoji - i kdyz ho znam jen z tv..

    OdpovědětVymazat