úterý 25. října 2005

Viele Mrakodrapen

Ještě nedávno se moje německé věty skládaly ze zájmena, slovesa a mávání rukama
Včera se situace trošku zvrtla a moje slovní zásoba nestačila, takže jsem se zmohla jen na ich, vykulení očí a mávání rukama ve snaze popsat cosi na čemsi ;) (ehm, popsat cosi máváním rukama = pomávat?) Ovšem na Viele Mrakodrapen nemám, to byla perla jazykovýho večera ;) Dneska, asi tak za třicet minut vypukne den blbec - budu celý den dřepět na poradě a budu se snažit něco zapsat, což bude stíženo tím, že občas nerozumím něčí angličtině. Občas mám naopak hroznou radost, že rozumím, než mi dojde, že nechápu :-))) Ale co, od toho je šéf, aby mi sdělil, co chtěl básník říci (bohužel, občas neví ani on). Jo, pro znalé - dneska ráno v Impulsu hovořili s Růženkou z Raškova, co má tři sestry (jednu nevím, jednu v Přerově a jednu ve Frydku-Mystku). Pojede do Prahy na muzikál :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat