pondělí 10. října 2005

Soucit? Dyť je to drahý

Některé diskuze u článků na netu mě dokážou zdvihnout ze židle. Ten dnešní o horolezcích v Asii k nim patří.
Na lidovkách se objevil článek o pohřešovaných horolezcích. Já ho četla v momentě, kdy se změnil na článek o tom, že se ozvali a že jsou v pořádku. Dle příspěvků tipuju, že původně tam bylo jen něco o tom, že se neozývají, což spoustu lidumilů vyprovokovalo k názorům, že : co tam lezou, kdo je má zachraňovat. zachraňovat by je měly jejich rodiny jsou to nezodpovědný lidi a ať se nedivěj bohatý si jezděj a my chudý doplácíme proč nezůstanou na Sněžce? ( údajně příspěvek od horolezkyně) ale vrcholem je příspěvek od té samé horolezkyně, ve kterém si stěžuje, že je zachraňovat budou, zatímco ona když si zlomí na Berounce nohu a utopí baťoh s penězma a dokladama, tak jí nikdo nic nedá.... Proboha, kde to jsme? Kde bere tu odvahu srovnávat baťoh s penězma s lidským životem? Kde bere právo soudit lidi, kteří se vydali do hor a né vlastní vinou jim možná hrozí nebezpečí? Proč vůbec lidi prskají a při tom se ještě ani neví, jestli je potřeba někoho zachraňovat? A proč jim vadí to, že by se měly vynaložit peníze na něčí záchranu? Jsem mimozemšťan já nebo oni? Fuj, to jsem se rozčílila.

4 komentáře:

  1. mám se tu dobře, není ani moc zima a můžu pozorovat rybičky. Tvůj utonulý Pepíček.

    OdpovědětVymazat
  2. Bacha ty vole, bacha, za tebou, néééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé é é é . . .

    OdpovědětVymazat
  3. Obávám se, že ty jsi mimozemšťan - nepatříš mentálně do téhle země nařvaných nepřejících sobců. Ani já ne.

    OdpovědětVymazat
  4. já ani nemusím chodit do i-diskusí, stačí mi poslouchat některé lidi kolem sebe. Ani netušíte co se v, jak jen je nazvat, NICH skrývá za perly. A neměli tam lézt je jen ta z mírnějších. Hu.

    OdpovědětVymazat