středa 12. října 2005

Celý nakopnutý

Divný období a trvá už moc dlouho. Ani dovolená nepomohla....
Jsem celá rozkoplá. Jsem celá rozkoplá už od léta. Nemůžu naladit svůj původní oblíbenej režim - tj. ráno v pohodě vstávat a večer brzo usínat. Už od července nemůžu večer usnout a ráno jsem jak Růža. Šípková. V práci se mi klížej oči, mám pomalu strach i řídit, protože jsem chvílema myšlenkama jinde ( včera jsem málem přejela kolegu na kole - můj mozek ho jaksi v tý křižovatce špatně vyhodnotil) a v noci se převaluju a nemůžu spát. Kdybych aspoň měla nějakej problém, kterej bych v noci probírala ze všech stran, ale já kurnik žádnej problém nemám, krom toho, že nemůžu spát ;) Teď jsem k tomu ještě přihodila dvě bolavý ramena. Žloutenka A při píchání nebolela vůbec, ale včera v poledne to začalo, mám ruku namoženou jak kdybych celou noc nosila cihly. Tyfus bolel při píchání jak čert, teď bolí o poznání míň, ale doktorka vyhrožovala, že může začít bolet tak za týden. A to tak že velmi......Doufám, že ty líbánky budou stát za to :-))) Jo, a na koních jsem se včera fakt málem rozbrečela, což vedlo pána blba k rozboru, že mě to tam nějak nebaví a že jsem si asi myslela, že to půjde rychlejc. Následovala desetiminutová přednáška to tom, co si začátečníci myslej a jak všechno dělaj blbě......Kurnik, co jsem mu udělala, že si vybral zrovna mě? ...já dostávám jednu přednášku za druhou a další dvě slečny se pak jen něžně dovědí, že to platí i pro ně, protože to dělaj stejně blbě.

2 komentáře:

  1. a pak že jenom já mám poslední dobou špatný dny...
    říká se sice, že bude hůř, ale já říkám, že se to určitě zlepší a v noci budeš zase spinkat jako mimino a na těch koních vydrž, jestli tě to baví, ono ti to za čas začne jít. Každý začátky jsou těžký...
    mluvím jako moudrá kniha, fuuj:o)))

    OdpovědětVymazat
  2. žádný fuuuj, díky za povzbuzení ;)

    OdpovědětVymazat