pátek 21. října 2005

Pozemky na Měsíci

Investice do nemovitosti je dobrá investice :-) Ale asi né vždycky....
Včera jsem si málem ukroutila hlavičku dumáním nad tím, jak někdo může prodávat něco, co mu nepatří. A ještě víc jsem kroutila hlavičkou nad tím, jak si někdo ten pozemek na Měsíci může koupit :-))) Ale co, někdo holt neví co s penězma a chce bližnímu pomoc k dobrýmu bydlu. Taky jsem si málem ukroutila hlavičku nad kolegyní, když jsme řešili nový telefon, přechod na paušál a současné telefonní uspořádání její rodiny. Ukázalo se, že: vůbec netuší, kolik platí za volání ve Twistu vůbec netuší, kde na netu najít tarify vůbec netuší, jak porovnat Oskara a T-mobil vůbec netuší, že existuje Twist nej a že když synátorovi pořídí stejnýho operátora a zavede si nej, tak ušetří nemalý peníz vůbec netuší, co znamená paušál (že SMS se platí zvlášť) Prostě že chce ušetřit co to jde, ale nic pro to nedělá :-) Výpočet jejího průměrnýho volání ve Twistu versus v nejelvnějším paušálu mě zoufale zmohl. Uf, a to je kolegyně velice chytrý a vzdělaný člověk. Hlava jí spíná jak málo komu, bohužel ale špatným směrem. Pro život je prostě nepoužitelná. Ha, když to tady tak píšu, dochází mi, proč mě od ranního nasednutí do auta bolí hlava jak střep ;) Chudák ukroucená hlavička! Jo, a mám nalepenejch 150 aquila bodů, takže jen vyplnit adresu a tak, dojít na poštu a můžu se těšit na knížku Úžasňákovi :-)

1 komentář: