pondělí 31. října 2005

Kolik mám ještě dní

V poslední době mě trápí spousta otázek...kurnik, tohle tu mělo být první, ale někde se to ztratilo, snad to zvládnu napsat podruhý
Proč má nové Tesco, které budou otvírat tady v zatáčce u sebe ropný tank? Už dobře měsíc při cestě na oběd dumáme a špekulujeme, k čemu ta nádrž je. Skoro to vypadá, že chtějí ropnejma produktama konkurovat naší firmě :-) Zatím jsme od benzínu, nafty, mlíka, kyselejch okurek, tlačenky a dětského koutku došli k tomu, že to asi bude na topnej olej. Ale sakra to má malej komín ;) Asi se optáme, jakmile otevřou :-) Taky mě trápí, kam zmizely křenový pomazánkový másla. Přstali lidé kupovat křenový másla a proto je všichni výrobci přestali vyrábět? Lidé je milují tolik, že je výrobci nestačí vyrábět? Je křen nezdravý a protoho ho přestali vyrábět? Je úroda křenu malá a není z čeho vyrábět?

2 komentáře:

  1. já kupuju křenový máslo a u nás v Městečku je neustále na stavu... asi chodíš do nesprávných krámů:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Když se mi to stalo v jednom, tak jsem taky měla ten pocit, ale už jsem byla v několika krámech, kde jsem ho dřív normoš kupovala, a nic :-( Nechápu to

    OdpovědětVymazat