úterý 18. října 2005

Tak si pěkně zazpíváme

A je to zadarmo !!!!
Nedávno jsem malinko zaváhala a když jsem si řekla o lístky, tak už na VIP bylo pozdě ;) Ale co se dá dělat. Mohla jsem v sobotu deset let nejmenované pojišťovny oslavit žranicí a hudbou, takhle jsem je oslavila hudbou a závratí. Jo jo, deset let pojišťovny si žádá pořádnou oslavu v pořádný hale, což koncert Gáb Al Dháb, Brožovejch, Machálkovejch, Vondráčkovejch a jinejch v Sazka Aréně docela splňuje ;)))) Ve sektoru 416 jsem vydržela celou jednu půlku ;) Zajímavý je, že písně, který by mi na parketě nevadily, ba bych je i vyžadovala, mě sedíc na sedačce vcelku nudily a otravovaly. Taky je zajímavý, že hodnotný a neokoukaný písně byly pro tuto příležitost nevhodný. Větší úspěch sklízely odrhovačky a hlavně uvedení interpreta. Odrhovačka od Brychty uvedená slovy: tak já vám teda zazpívám byla prostě odrhovačka, zatímco odrhovačka od Vítka uvedená větou: tak pořádně zpívejte se mnou, byla odrhovačka doprovázená tleskáním a úsměvem. Kdo lidi opravdu pobavil, byl Mládek a jeho nástup s větou: My jsme vám přišli zazpívat tři písničky a čtvrtej přídavek, kterej si na nás vynutíte :-))) A pak mě nezklamal Hron. Byl vtipnej, milej, krásně zpíval a báječně imitoval..... A závěr? Nejlepší byla přestávka, protože jsem potkala kamarády, manžele, které jsem tak tři roky neviděla a se kterejma bejvávala opravdu legrace !!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat