neděle 9. října 2005

A pište to hráběma.

Jedenáct. Fakt jsem jich vypila jedenáct. Řekla bych, že je to můj osobák.
Tak to by mě zajímalo, kde se tohle povídání zapomnělo ;) Rozhodně jsem ho sem ukládala v pátek.....tudíž patří ke čtvrtečnímu večeru Teda, včera bylo pěkně veselo. Ráno jsem byla dát krev, pak jsem si vyzvedla Boba u zubaře, doprovodila ho do práce, stavila se pro novej telefon, nechala si vyrobit u kadeřníka novej účes, zdřímla si doma a vyrazila s Bobem na fazolí sešlost. A sešlost byla fakt nevídaná- sice pár ostřílenejch pardálů nedorazilo, ale zase dorazili noví branci a zatoulaný ovečky, co už jsem dloooouho neviděla, a tak se stalo, že jsem objednala stůl pro patnáct a bylo nás patnáct !!!!!! Bob se výborně bavil, což se projevilo tím, že ač on tam šel s tím, že jdeme brzo domů a moc pít nebudeme, tak v jedenáct jsem ho nemohla odtáhnout. Smál se, sosal pivko a byl báječnej. (ehm, kombinace piva s platem ibalginu je fakt zajímavá....Bob měl co dělat, aby doma ubrzdil postýlku ) Já tam šla s tím, že to pořádně roztočíme a že sice domů brzo půjdu, ale bude mi to líto. Od desíti jsem lehce pokukovala po hodinkách a v půl jedenáctý jsem začala usínat i ve stoje ;)))) Vypila jsem tři dvojky červenýho ( je třeba doplnit krvinky) a jedenáct dvojek sodovky. FAKT !!!! Takže můžu jen vesele zvolat: častěji a více :-DDDDD jakože srazů s fazolema, né sodovek....

Žádné komentáře:

Okomentovat