pondělí 11. července 2005

A jsem zase tady

pomalounku polehnounku, začneme bouří před klidem
Jsem se v úterý ani nestihla rozloučit. Původní plán totiž byl, že budu ještě ve středu v práci. Nevyšlo to. V úterý mi nakonec bylo ještě tak zle, že jsem si na středu vzala dovču. A místo léčení jsem doma uklízela, prala, žehlila. Navštívila jsem doktorku a dostala prášky na trávení, takže jsem konečně mohla začít jíst aniž bych potom krkala jak dědek a hupala jsem po nákupech...ale co, už mi bylo skoro dobře. Čtvrtek byl lážo plážo - holky odvolaly večerní sraz, takže já jsem jen sjela na depilaci, pak hupla do tiskárny, kde mi sdělili, že nejsou meníčka, páč není odsouhlasená korektura (ač jsem jim psala dva mejly a jednou to řešila po telefonu) a pak jsem jela s Bobem pro vyčištěného miláčka, abych jako nevěsta mohla jet v pohodě kabrioletkem a nebála se, že budu mít špinavej zadek. Pak už jen narychlo Ikea a Tesco a pohoda vánek. Pátek měl být ještě větší pohoda vánek, ale ... ty meníčka byly až v 11, pak jsem měla jet metrem zpátky domů a odtud na Loučeň jmenovky a meníčka předat. V jednu k doktorce a ve dvě na opravu uštíplýho nehtu, ve 4 sraz s kamarádkama a večer pohodička....Uf uf uf, do toho vlezl problém s odesláním souboru z domova, takže jsem jela autem na Kačerov ( HODINU !!!!), meníčka jsem na Pavláku vyzvedávala před dvanáctou, ještě jsem stihla vlítnout do salonu a koupit špinavej bílej deštník a vzhůru do metra, zpátky na Kačerov a hurá na Loučeň. Tam jsem dojela tak tak, abych stihla nehet, vyložila jsem novej zasedací pořádek, jmenovky a meníčka domů....vždycky, když už to vypadalo, že nehet stihnu, něco se stalo - závory, došlej benzín, průtrž mračen na dálnici a zácpa v Praze..... no co, nehet se šoupl na osmou.... Doktor se protáhl, na sraz s holkama jsem dojela pozdě a ke všemu jsem si vzpomněla, že jsem měla na Loučeni nechat peníze na dort....... KURNIK, KURNIK, KURNIK Do toho večer Bob začal řešit - kdo bude zdobit auto, kdy, kdo jim dá věci, kdo kde jak kdy co kde jak kdy - no, prostě to, co se mělo řešit dřív a na co jsem já neměla čas.... HIHIHIHi, tak báječnou hysterickou scénu, co jsem předvedla hned tak někdo nezvládne :-))) Až se Bob začal smát. NO, už chápu, proč by nevěsta měla spát poslední noc u rodičů... taky se nemusela žádná svatba konat :-DDDD

1 komentář:

  1. Ahojky, chtela bych se zeptat (nasla jsem tu u Tebe v pribehu, ze jsi sla na opravu ustipleho nehtu)jak, Ti to udelali.Mas gelove nehty?Koupila jsem si domaci nehtove studio a nevim, jak ustiply nehet opravit.Predem mocdik za odpoved.

    OdpovědětVymazat